Om mig

Hej! 
Kul att du hittat hit! Jag heter Nova och är en 18årig tjej som bor i Stockholms innerstad. Jag gillar teater, musik, mode och att läsa böcker. Jag har skapat denna blogg eftersom jag tycker det finns för många ytliga bloggar som bara handlar om mode och resor osv, och för få som handlar om djupa saker. Känner att jag själv har saknat en sån blogg. Jag skulle säga att jag är en ganska djup person som funderar över livets mening och annat svårt. Jag kan ibland vara lite melankolisk och mitt spirit animal är Ior i Nalle Puh, haha. I denna blogg kommer jag att skriva om mina tankar och saker jag funderar över, sen får vi se hur det utvecklas. Det kommer i alla fall inte att vara speciellt mycket mode och sånt där. 
Kommentera gärna :) 
Puss 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0